Samoodečet levou zadní… aplikací. ČEZ představil Proud

ČEZ mobilní aplikace Proud

Společnost ČEZ Distribuce vypustila do světa mobilní aplikaci Proud, která má jejím zákazníkům mimo jiné usnadnit komunikaci se zákaznickou podporou nebo zprostředkovat jednodušší samoodečet. Aplikace současně dokáže informovat i o plánovaných odstávkách nebo upozornit na poruchy. V tuto chvíli už je k sehnání jak skrze Obchod Google Play, tak i z App Storu.

Aplikace Proud ve své první generaci nabídne 7 základních funkcí:

  • Přehled spotřeby a další informace o odběrném místě
  • Informace o odstávkách a poruchách
  • Samoodečet elektřiny
  • Notifikace v případě odstávek, poruch nebo změn stavu požadavku
  • Možnost nahlásit poruchu nebo zadat požadavek včetně fotografií a GPS
  • Kontakty a možnost komunikace přímo z aplikace
  • Sledování stavu řešených záležitostí

Přihlášení a registrace do aplikace je jednoduchá. Stačí zadat EAN (18místné číslo, které slouží k identifikaci odběrného místa – naleznete na faktuře) a telefonní číslo, na které přijde potvrzovací SMS kód. Další rozšíření funkcionalit aplikace bude probíhat na základě zájmu a potřeb zákazníků.

Se kterými firmami jednáte přes aplikaci?

Zdroj: ČEZ

Marek Houser
O Autorovi - Marek Houser

Fanoušek technologií už od chvíle, kdy jako malý kluk zadával příkazy Lemíkům na "dvaosmšestce". V záloze stále uchovává starý a podle všeho nezničitelný OnePlus2, ale… více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (5)