Menu

Android L má předpověď výdrže baterie – ukáže, kolik času zbývá do vybití

predpovidac_ico

Jednou z mnoha novinek Androidu L je předpovídání výdrže baterie. Google tuto sekci v systémovém nastavení průběžně upravoval i v předchozích verzích Ice Cream Sandwich, Jelly Bean a KitKat, nicméně základní princip aplikace je už od prvních verzí Androidu několik let stejný.

Android L přidává schopnost jednoduššího zjištění “wakelocks” (“zakázání přechodu do úsporného režimu”) a také “předpovídač baterie”, který se snaží odhadnout, kolik času ještě zbývá vašemu přístroji do vybití. Podobné informace dosud poskytovaly především alternativní aplikace, jako například Battery Widget Reborn, které se je snažily odhadovat z dosavadního způsobu používání telefonu či tabletu.

Nový předpovídač výdrže baterie

Nový předpovídač výdrže baterie

Nový “předpovídač baterie” zobrazuje odhadovaný zbývající čas do vybití ve spodní části odemykací obrazovky a v sekci Nastavení-Baterie. Z našeho pohledu se jedná o příjemnou a užitečnou “vychytávku”, která pomůže uživatelům lépe plánovat nabíjení zařízení. Otázkou zůstává, jak moc budou předpovědi přesné – především jak budou zohledňovat aktuálně běžící aplikace: například při použití navigace s daty může být výdrž telefonu mezi dvěma a čtyřmi hodinami, zatímco při surfování po Internetu dvakrát až třikrát delší, což by měla indikace brát v potaz.

Co říkáte na tuto novinku? Využijete ji, nebo považujete předpovídání výdrže za nepodstatné? Podělte se o své názory v diskuzi pod článkem!

“Vývojářský náhled” systému Android L vyšel dnes, takže majitelé Nexusů 5 a Nexusů 7 mohou již připravovaný systém vyzkoušet na vlastním telefonu či tabletu (viz aktualita Android L: Google uvolnil „vývojářský náhled“ pro Nexus 5 a Nexus 7).

Zdroj: Android Headlines.

Komentáře

2kan

2kan

27.6.2014 18:02

Čekáme na nějaký build pro Nexe 4 :))

ErR0r

ErR0r

27.6.2014 18:06

Jako je to fajn,ale kupodivu teď sem přešel nově na Lumii s WP8 a ty už to mají…

pruďas

pruďas

27.6.2014 18:15

Ocekavam, ze ted po dobu minimalne 1 mesice nas budete krmit kdejakymi drby o novem androidu L. I kdyby novinky byli ve smyslu ,,pismo v androidu ma jiny font, misto tecek budou carky jako identifiace ploch” , proste novinky (spise zmeny) ktere nestoji ani za zminku tak nas tim stejne budete hltit…

LukaS

z aplikace
27.6.2014 18:42

pochybuju,ze se bude podle toho dát úspěšně orientovat

uzmezacinatestvat

uzmezacinatestvat

27.6.2014 19:05

2 ErR0r: Wau! Víte, on to měl i můj stařičký telefon HTC s Windows Mobile 6 před více jak 5 lety … ale pokud se chcete bavit o tom, jak je plastová hračka s Windows Phone skvělá, pojďme si vzít na nastávající víkend volno a sepišme seznam, co naopak telefon nemá a v čem je směšný, nekonkurenceschopný a určen pro jednodušší lidi. Následně to vložme pod diskuzi formou „kupodivu jsem se nudil a přešel z jemného na drsný toaletní papír ” a vyzkoušejme, kolik milionů znaků zvládne redakční systém v jednom komentáři.

LukaS

z aplikace
27.6.2014 19:31

….napsal bych třeba o YouTube Creator Studio :)

dunco

dunco

z aplikace
27.6.2014 19:50

Nevím jak je to u ostatních značek, ale toto umí již Sony Z1 s režimem Stamina.

stepo

stepo

z aplikace
27.6.2014 20:07

presne jak pise prudas. koho to zajímá? takove kraviny! tak sepiste nejaky seznam novinek a napiste clanek! ale kazdou kraviny davat zvlast jen aby jste meli o cem psat je hovad..a! kvantita a ne kvalita? hm

Siley

Siley

27.6.2014 21:26

No to je novinka. Co takova aplikace Battery Monitor Widget? Ta to umi uz nekolik let, vubec nic nezere a je velmi presna

Pluto

z aplikace
27.6.2014 21:37

Omlouvám se za OT: Na Amazon appstore je v pátek a sobotu hromada věcí zadarmiko, mj. Clarc, Sonic, Room Two, Plex…

Jakub Topič

27.6.2014 21:59

Pluto: Díky moc za tip a to, že jsi zmínil Plex :-)

jiri-v

jiri-v

z aplikace
27.6.2014 22:40

Lg G2 toto umi v zakladu

dunco

dunco

z aplikace
27.6.2014 22:49

Vážení páni redaktoři, konkrétně p.Dvořák a p.Kilián, vzhledem k tomu, že jsem majitelem Sony Z1 a příznivcem značky Sony jsou mi Vaše stránky na dvě věci (na hovno a na nic).Do dnešního dne jsem se nedočkal odpovědí proč jste neudělali recenzi Sony Z2.Každý den vydáváte plno článků o hovně a ničem. Rád si přečtu články o všech značkách telefonů, ale to, že zde vyloženě ignorujete Sony mi vadí. Myslím, že plno majitelů a příznivců značky Sony by uvítalo více informací. Například dnes začala aktualizace Z1, Z1 Compact a ZUltra na KIT KAT 4.4.4.,ale vzhledem k tomu, že to není Samsung nebo LG se zde o tom žádných informací nedočkáme. Pokuď by se jednalo o Vámi preferovanou značku, tak o tom budete informovat každý den po dobu nejméně 14 dnů. Jsem dost zklamán přístupem k některým čtenářům, už podle jejich reakcí.

Pluto

z aplikace
27.6.2014 23:08

Jakub Topič: Nemáš zač, rádo se stalo. Mrk mrk! ;-)

Mildessek

Mildessek

z aplikace
27.6.2014 23:26

Ja naprosto soulasim s (dunco) a hlavne SXZ1 mi uz ten odhad poskytuje….

jj

jj

z aplikace
28.6.2014 7:23

tohle zvladaly uz v roce 2012 skoro vsechny xperie….tak jaka novinka??

Ivo Rundt

z aplikace
28.6.2014 8:36

Taky se přidávám k ostatním, články tohoto typu, spekulace a “odhady” výrazně snižují kredit SA. Odhad výdrže baterie je sice fajn, ale není to žádná novinka, to jen Google několik let zaspal a snaží se dohnat vlak, který mu v mnoha případech ujel. A o Sony bych si tady také rád něco přečetl :-D.

Petr

Petr

z aplikace
28.6.2014 8:51

Dobre rano redakce. Kdybyste nebyli ignoranti a zajimali se i o jine znacky – treba Sony, tak byste vedeli, ze odhad vydrze maji vsechny Xperie, pocinaje rokem vyroby 2012. Ale o Sony se tady nepise vubec.

Cenzzor

z aplikace
28.6.2014 11:08

presne tak souhlasim se “SONACKOU” vetsinou Sony ma ukazatel baterie uz tisic let a o prehlizeni sony jako takove bych chtel redakci taky vytknout pisete sem same kraviny a konspiracni nepotvrzene informace plus posledni dobou delate strasne chyb nerikam ze nikdo neni neomylny ale posledni dobou je to stale neco dejte se do kupy a napiste mega recenzi o xperiich!

VonBuchenwald

vonBuchenwald 0

z aplikace
28.6.2014 11:44

Já se vám všem divím. Vy si opravdu nečtete rádi megačlánky o tom, jak nebude určitě vypadat další model Samsung nebo LG? Navíc využívám tyto články jako procvičování češtiny pro své děti. Vždycky jim řeknu : Když najdeš v článku aspoň 3 pravopisné chyby, dám ti 10 korun. Ale v poslední době se mi nějak nedostává peněz

dunco

dunco

z aplikace
28.6.2014 12:33

Pane Dvořáku a Kiliáne stále čekám na odpověď na můj dotaz.A nebo čekáte až co zveřejní konkurence a potom to pouze opíšete,to Vám jde dobře. Manažer p.Mišák se zde vyjadřuje ke každé hovadině,ale teď si taky hraje na mrtvého broučka.Předem děkuji za odpověď.

dunco

dunco

z aplikace
28.6.2014 16:36

Martin Šindler :díky za radu, ale už to mám všechno přečtené. Zajímavé, že jejich slovenská odnož se článkům o Sony nevyhýbá, tady se Sony bojí jak čert kříže jako kdyby jim za to někdo platil,že nebudou vydávat články o Sony mobilech a všem s tím související.

Lufty

Lufty

28.6.2014 17:33

v MIUI tohle existuje taky, myslím si, že tahle “vychytávka” je už na celé řadě zařízení, žádná dechberoucí novinka

Martin Šindler

28.6.2014 20:57

J4cobCZ: Neboj, o takových věcech nepíšeme. Ve spolupráci s GUG.cz totiž chystáme daleko lepší akce. ;)

dunco

dunco

z aplikace
28.6.2014 21:18

Pane Mišák vzhledem k Vašemu mlčení ohledně mých dotazů mne nutíte si myslet, že Svět Androida je sponzorován určitými výrobci mobilů, ale je zřejmé, že Sony to nebude. Proto přestávají Vaše články a hlavně recenze být pro mne věrohodné. Děkuji za Vaši neochotu mi odpovědět.

aloxnaj

aloxnaj

z aplikace
28.6.2014 23:28

vonBuchenwald: vyborny napad :)

Qels

z aplikace
28.6.2014 23:46

Už mám druhou Xperii, první z dob Sony Ericsson. Spotřeba a odhad už měli v androidu 2.3. Tento článek píše o převratné novince. V rámci čistého androidu možná, spousta výrobců a vývojářů to má pořešené roky. Poslední dobou se honíte za senzací, neoveřujete a nemáte přehled a hlavně nadhled. Musím uznat, že články na Sony tu opravdu chybí. Svět androida vyměnil kvalitu článků za kvantitu. Chybí mi tu vyloženě “technické” články. Nějaký seriál na téma to a to. Občas lituji, že jsem šel do premium účtu, abych vás ocenil. Pokud si z kritiky nevezmete aspoň něco, rozhodně účet neobnovím. Za to mě nestojíte.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

29.6.2014 9:52

pruďas:
Pokud vás nezajímá, jaké novinky přináší nový Android L, doporučuji tyto články nečíst. Ale jak vidíte, nejedná se o žádné drby ale fakta.

LukaS:
Zatím to interně v redakci testujeme a brzo se podělíme, jak to vypadá s reálným používáním.
S tím YouTube Creator Studio určitě dobrý tip, brzo se mu podrobněji podíváme na zoubek.

dunco, stepo, Siley,
To že podobnou nebo stejnou funkci umí i jiný telefon nebo software, ještě neznamená, že bychom ho měli ignorovat u Androidu L. Pro úplnost to ale autor mohl v článku zmínit.

dunco:
Ostatní značky určitě neignorujeme, pokud to tak vnímáte, děkuji za feedback, pokusíme se to změnit. Příště uvítám reakce k tématu a bez vulgarismu, zkuste se vyhnout Off topic. Díky
Až se příště budete domáhat odpovědi na váš 2 dny starý komentář, zkuste vzít v potaz, že i redaktoři jsou jen lidi a o víkendu mohou mít jiné aktivity mimo PC.

Ivo Rundt:
V čem vám tento článek přijde jako odhad, nebo spekulace?

vonBuchenwald:
Máte na mysli nějaké konkrétní pravopisné chyby zde v tomto článku?

Qels:
Děkujeme za konstruktivní kritiku. Interně se nad tím zamyslíme a zkusíme se polepšit.

dunco

dunco

z aplikace
29.6.2014 10:15

Petr Mišák :přesně takovou reakci jsem od Vás očekával. Když se Vám to hodí do krámu tak jsou redaktoři schopni odpovědět na komentář během několika minut, zase jenom výmluvy. Místo abyste odpověděl na dotazy více Vašich čtenářů proč zde ignorujete Sony, tak raději přecházíte do útoku. Tímto jste mě jenom přesvědčil, že Sony Vám nesype, tak na informace o této značce kašlete. Teď jste pro mě absolutně nedůvěryhodný zdroj informací. A pokuď nevíte jak jdou dny po sobě, tak se to naučte, protože včera byla sobota a dnes je neděle, tak nevím co tady kecáte o dvou dnech.Odpovídat nemusíte, vzhledem k tomu, že už o Vaši odpověď nestojím, protože to bude další dezinformace.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

29.6.2014 13:49

dunco:
Odpověděl jsem na většinu dotazů, které zde padly, včetně vámi tolik zmiňovaného Sony.
Nevím, kde jste vzal informaci, že nám partneři za redakční obsah platí? Pokud to tak funguje jinde tak u nás tomu tak není. Témata vybíráme zásadně podle svého nejlepšího vědomí svědomí a jsou odrazem aktuálního dění ve Světě Androida.

Drobná přátelská rada na závěr, pokud chcete i nadále dostávat odpovědi na své komentáře, doporučuji zvolit přívětivější formu komunikace včetně výběru slov. Google napověděl, že jinde vám to sice procházet mohlo, ale zde tomu tak nebude https://www.google.cz/search?q=dunco&oq=dunco&aqs=chrome.69i57j69i59.152j0j7&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8#q=dunco+android&safe=off&start=10

dunco

dunco

z aplikace
29.6.2014 14:32

Pane Mišák teď jste to trochu přehnal, protože to nejsem já. Místo přiznání chyby se mě zde snažíte zesměšnit.Kdyby jste tolik času raději věnoval článkům a novým informacím o mobilech Sony udělal by jste daleko líp. Já s Vámi komunikuji velice slušně, tak mě zde přestaňte urážet a zesměšňovat.Nejsem jediný komu se nelíbí Váš přístup, to si snad můžete přečíst i v komentářích, že se to nelíbí více lidem.První chytrý telefon od Sony jsem si koupil až v roce 2011,takže už podle datumu Vámi uváděných komentářů se jedná o někoho jiného. Vypadá to, že jste velice arogantní chlapec.A radím Vám přestaňte z dezinformacemi.

dunco

dunco

z aplikace
29.6.2014 14:38

Doporučuji vám se rychle probrat, nejsem Slovák, dáváte odkazy na úplně cizího člověka. Hold když dochází rozum a rozumné argumenty, přichází urážky.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

29.6.2014 16:22

dunco:
Mrzí mě váš přístup. Bohužel jste jeden z mála čtenářů, kteří se aktivně podílí na tom, že z důvodu udržitelnosti kvality diskuzí pod články, budeme v budoucnu muset zavést komentáře jen pro uživatelé registrované/neskrývajíc se za anonymitu.

Pluto

z aplikace
29.6.2014 16:28

Ježíši Kriste…

dunco

dunco

z aplikace
29.6.2014 16:47

Petr Mišák:začínáte být trapný.
Raději si hlídejte kvalitu Vašich článků. Místo toho abyste slíbil, že se pokusíte o zlepšení, tak mě zde osočujete a dáváte odkazy na stránky, které se netýkají mé osoby.A taky to vypadá, že se snažíte poštvat proti mně ostatní diskutující. Nechci s Vámi již diskutovat a kazit si tak svátek a pěknou neděli. S bohem.

Pluto

z aplikace
29.6.2014 17:12

Jak to jen napsat…

Nejsem jediný, kdo má husí kůži, zrychlený tep a odjištěnou Nokii 3310 v kapse, kdykoli se dotknete klávesnice.
Očividně jste jedním ze zakladatelů nebo majitelů, protože arogantního člověka s přebujelým egem ústící v nutné komunikační potíže by jeho nadřízený, pokud není masochista nebo blázen, nechtěl ani jako vrátneho, natož jako manažera.
Mrzí mě Váš přístup, kdy kvůli trolení jste nebyli ochotni s komentáři dělat nic, ale když se o Vás někdo otře, tak to jde.
Ve Vašem vlastním zájmu (pokud Vás k tomu někdo přímo nevyzve) Vám doporučuji nechat komunikaci se čtenáři raději na Honzovi Dvořákovi.
Výrazy jako feedback, off-topic z manažera rétora nedělají a útočení na čtenáře (ještě k tomu naprosto nepodloženými fakty /což v ve Vašem Světě očividně nevadí /) – k tomu nemám slov. Tedy alespoň slušných.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

29.6.2014 17:59

Je zjevné, že se nám offtopic diskuze dostala do končin, kde by určitě být neměla. Pojďme z toho nedělat osobní záležitost a již dále nezatěžujme čtenáře žabomyšíma válkama.
Nijak se nechci zříkat zodpovědnosti, nebo se vyhýbat tématu, ale pokud někdo bude chtít v této debatě pokračovat, navrhuji osobní setkání u piva (stačí napsat na email petr@svetandroida.cz).

J4cobCZ

z aplikace
29.6.2014 18:03

Petr Mišák : Děkuji za smazání mého příspěvku.

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

29.6.2014 18:15

J4cobCZ:
Můžu vás ujistit, že na Svět Androida komentáře nemažeme. V případě ale že obsahuje vulgarismy, nebo odkazy na konkurenční weby, jsou automatickým systémem vyhodnoceny jako SPAM.

Tonda

Tonda

29.6.2014 18:20

Smarja – proc tu skoro vsichni prudite ? Pokud se vam tento server nelibi, nechodte sem. Tento clanek se vam nesnazi namluvit ze odhadovana vydrz baterie se nikde nepouziva, ale ze ANDROID L ji ma – v predchozich verzich Androidu tato ficura nebyla. Nemate co delat a sami se nezmuzete napsat nic kloudneho. Jen chytre recicky hodne pubertaku…

JSTE TRAPACI. Fakt…

J4cobCZ

z aplikace
29.6.2014 18:27

Petr Mišák : Ano máte pravdu, moje chyba. I když to nebyl žádný odkaz, ale jenom název a ani ne přesný, tak stejně to vzalo jako “spam”.

Pluto

z aplikace
29.6.2014 18:43

Mě se to nezdá. Příspěvek tu byl dlouho na to, aby byl automaticky odmítnut, nebo vzápětí po uveřejnění vyfiltrován a smazán botem. Jestli tedy neříkáte ‘spamfiltře’ třeba panu Kiliánovi…
Jak funguje spamfiltr: http://cs.m.wikipedia.org/wiki/Spam

J4cobCZ

z aplikace
29.6.2014 19:54

Pluto: To jsem si taky říkal, že tu byl dlouho nato, než ho “někdo” smazal.

Petr

Petr

z aplikace
29.6.2014 22:02

@petr mišák lžeš. V minulosti jste smazali několik mých příspěvků, které se vám nehodili do krámu. To, co tady předvádíš opravdu nemá obdoby.

Pluto

z aplikace
30.6.2014 2:34

Připadá mi být ono ‘automatické blokování’ takové ‘křišťálově čisté’. Už z podstaty spamfiltru vyplývá to, že onen zabraňuje samotnému zobrazení. I kdyby měl fungovat jakousi zpětnou kontrolou, bylo by to v rámci vteřin, maximálně minut (o čemž dost pochybuji). Nikoli v řádech desítek minut, nebo i hodin. Žádný příčetný programátor by takovou kontrolu s ca hodinovým intervalem nezastavil, protože by to technicky neplnilo účel.

Arogance a bohorovnost je jedna věc. Nekompetentnost druhá. Ale lhaní, pane Mišáku, nebo přinejmenším nereálné výmluvy na techniku na webu o technice… A ještě si myslet, že to zbaštíme…
Nezlobte se na mne, ale s někým, kdo se ze mě snaží dělat hlupáka, já na pivo nechodím.

Pane Mišáku, možná umíte vést podřízené, možná ovládáte obchod. Silně pochybuji, že máte nadstandardní povědomí o mobilních technologiích nebo IT, žurnalistice, rétorice. Já třeba když chci nakreslit koně, vypadá jako vrtulník. Je lepší pro mne i okolí, když ho popíšu, vyfotím nebo ho třeba najdu na netu a nemučím sebe ani okolí. Chci tím říct – prodávejte reklamu, shánějte sponozory a partnery, najímejte schopné zaměstnance, ale prosím, pro dobro naše, Vaše i SA, mluvte o tom a dělejte to, čemu rozumíte. Myslím, že jako ’tiskový mluvčí’ má nejlepší předpoklady Honza Dvořák, zatímco Vy na některé (včetně mě) již téměř spolehlivě apriori fungujete jako sovětská vlajka na amerického býka.

Nepopírám, že jste mi lidsky vzdálen a několik věcí mi na Vás, Vaší práci, vyjadřování, přístupu nebo osobnosti vadí. Ale jsem si jist, že chcete pro SA to nejlepší. A od této společné věci se můžeme odrazit…

Mach4

Petr MišákAdministrátor 2

30.6.2014 18:39

Petr:
Petře trochu silná obvinění, bez pádného argumentu.

Pluto:
Pochopil jsem, raději vypisovat v komentářích než si popovídat osobně. Budu to respektovat, ale v tom případě už k tomu nemám co říct.

Co se týče spam filtru Svět Androida, je možné jen aktualizovat a nechat dodatečně překontrolovat spam. V tom případě může být komentář hozen do spamu i dodatečně.

dunco

dunco

z aplikace
30.6.2014 19:38

Petr Mišák :řekl jsem si, že se už k Vám nebudu vyjadřovat, ale Vaše drzost a arogance nemá obdoby. Vy jste nějaka výjimka, že zde můžete druhé obviňovat bez pádných argumentů, konkrétně mne. Běžte už někam a to Vám říkám hodně slušně. Komunikaci se čtenáři nechte raději na panu Dvořákovi, Vy na to nemáte. S bohem.

Petr

Petr

z aplikace
30.6.2014 20:33

Misaku, co to meles? To, ze jsi lhal je fakt. Jaky padnejsi argument bys chtel nez to, ze mam s mazanim komentu osobni zkusenost?

Pluto

z aplikace
30.6.2014 22:31

Petr Mišák: Teď jste to totálně zabil. K spamfiltru – pokud vidíte výraz, který se Vám nelíbí, přidáte ho ex post do filtru a necháte ho znovu ‘zkontrolovat’ komentáře, načež je onen zablokován, tento proces nazýváte ‘automatický systém’, tedy jen technicky nezmáčkněte ‘delete’, NELZE to chápat jako automatiku. Vy jste ex post nastavil filtr tak, aby byl komentář smazán. To je jakoby jste hodil mambu na člověka a u soudu se bránil tím, že jste ho nezabil Vy, ale mamba. Myslím, že nejste slaboduchý a že to víte, o to je to horší.
Proč s Vámi nechci na pivo? Při představě, že se ze mne budete pokoušet dělat hlupáka z očí do očí nemusím být kněžna Libuše, abych věděl, jak to skončí. Mými žaludečními potížemi a žalobou za ublížení na zdraví. Na pivo člověk chodí s těmi, které má rád, nebo si má co říct. A s někým, kdo za žádnou cenu nepřizná chybu a ostatní jsou pro něj jen sofistikovanější obtížný hmyz, před kterým se musí (dost neuměle) tvářit přátelsky, když z nich má bakšiš. Nevím, jestli tak neuvěřitelně arogantní jste byl vždycky a ten, kdo s Vámi nesouhlasí je nutně ve Vašich očích špatný a zlý a je mu to třeba vysvětlit (soukromě, otcovsky). A pokud takovou POCTU odmítne?
Na tomto webu jste veřejná osoba. Pokud jste, řekněme, přistižen při nějaké nesrovnalosti, měl by jste být schopen se obhájit nejen v soukromí, ale i veřejně.
A ještě něco : K úspěchu v práci se můžete dostat různě. K penězům rovněž. Ale ÚCTU si nekoupíte ani nevynutíte, stejně jako PRAVDU, ČEST a MORÁLKU. To jsou hodnoty, které jsou v mé filozofii nejvýš a musíte si je zasloužit, bojovat za ně a řídit se jimi. Teprve poté budete dobrý člověk. Já si Vás nevážím, nemám za co. Jestli ve mně byl zbyteček úcty a pochopení k Vaší osobě, můžu Vás ujistit, že ho zbylo jako panenství v Perlovce. Pokud nestojíte o to být dobrý člověk, já nestojím o kontakt s Vámi.
A rada na závěr : Nedělejte z ostatních hlupáky, nebudete tak potom vypadat sám.
Ps:Už vím, proč nosíte klobouk.

el.finito

z aplikace
30.6.2014 23:32

Ano, taky bych rád viděl více článků o Sony a hlavně o pokročilejších věcech ohledně Androida a méně článků o konspiracích a Samsungu..

A teď ke článku.. Mě třeba novinky z Androidu L zajímají, troufám si říct že všechny (ty které ne, můžu přeskočit ;-) ). A připomínky typu, že model / výrobce XY už to dávno má, jsou úplně mimo mísu, protože je tady řeč o čistém Androidu.. Od toho všechny ty nástavby jsou. Aby přinesly něco navíc. Jinak by je asi nemělo moc dělat. A od toho to taky je operační systém, aby se veškerá funkcionalita dala nahradit / doplnit aplikacema.. Taky tady můžu vyskakovat jak malý děcko, že už rok používám GSam Battery Monitor, kterej to umí ;-)

RSS (komentáře k článku)