TOPlist

Adobe: Nový „Market“ a AIR 2.5 pro Android

obchod google play hlavni

Otevřenost Androida v kombinaci s akceptováním dalších Marketů Googlem může přinést i negativní dopady. Jedním z nich je například aktuálních 42 různých Marketů, ze kterých můžou uživatelé získávat aplikace. Díky této fragmentaci se můžou uživatelé octnout v situaci, že zrovna na jejich Marketu není aplikace, kterou chtějí či potřebují a stejně tak vývojáři nemají před sebou lehký úkol, pokud by chtěli svou aplikaci udržovat na všech 42 místech současně. A právě tomu přichází na pomoc Adobe s novinkou InMarket. Princip je velmi jednoduchý – vývojář vytvoří svojí aplikaci pomocí Adobe AIR, nahraje ji do InMarketu a ten se sám postará o distribuci do všech dalších Marketů, které budou s InMarketem spolupracovat. Je to první krok ke sjednocení všech Marketů, který přitom zachovává jejich vlastní nezávislost. Snad se tento model osvědčí a s postupem času rozšíří i pro jiné aplikace, než napsané v Adobe AIR.

Další novinkou pak je očekávané vydání Adobe AIR 2.5 na zítřejší Adobe MAX konferenci. Původně desktopový vývoj se tak teď rozšiřuje na telefony, tablety, televize a všelijaké další zařízení s Androidem. Jako bonus dostanou uživatelé Androida zdarma další velkou porci aplikací.

Martin Klapetek
O Autorovi - Martin Klapetek

více o autorovi

Mohlo by vás zajímat

Komentáře (0)